czwartek, 5 listopada 2015

Olej konopny mój ulubieniec włosowy



Od dwóch miesięcy jestem zakochana w oleju z konopii.Wykorzystuję go w pielegnacji włosowej do zwykłego olejowania na ciepło.Jakie są rezultaty po tak długim okresie? 
Moje nazwijmy je strąkowate ,ciemne i długie włosy ze skłonnością do puszenia nabrały więcej witalności,blasku i elastyczności.Olej może nie wpływa bezpośrednio na ich puszenie się ale pomaga w pielęgnacji,bo włosy stają się bardziej podatne na układanie(w moim przypadku prostowaniu).Olej znany jest z właściwości zdrowotnych (również go spożywam) ale w pielegnacji włosowej jego właściwości sprawdzają  się znakomicie.Olej ma charakterystyczny zapach,ale nie jest to nic nieprzyjemnego,wręcz przeciwnie...dla mnie to "coś" co lubię,zawsze mam nosa do sztucznych zapachów i wolę te naturalne i  nawet  te w kosmetykach nie muszą być cudownie sztuczne.Kolor oleju jest oliwkowo zielony :


Olejuję włosy zasadniczo dwa razy w tygodniu i jest to tak jak wspomniałam olejowanie na ciepło z czepkiem termicznym .
Ma to swoje duże plusy bo uzywam tego sposobu od roku i nigdy moje wlosy nie były w tak dobrej kondycji.
Jestem w posiadaniu dwóch czepków jeden z nich to wygodna wersja "chodzona" jak ja to mówię bo podgrzewa się go w mikrofalówce przez minutę(ciepło w czepku jest utrzymywane przez ok piętnaście minut)  i nosi na głowie przez ok godzinę :) 
 Drugi czepek jakby mi było mało zakupiłam na ebay ale przyjeczał do mnie z Chin i ze względu na to,że jest elektryczny wymaga troszkę może więcej uwagi w używaniu ...bo mozna go włączyć i mieć na głowie przez godzinę (jest stopień regulacji dozowania ciepła) i czytać np ulubioną ksiązkę lub siedzieć z maseczką na twarzy  ale ...nagrzany przez parę minut to odłączony wciąż  trzyma ciepło przez następne piętnaście :)
Dodaję również do wpisu moj filmik o ulubionych produktach do włosow,gdzie o oleju konopnym również jest wzmianka:)

Pozdrawiam ,dziękuję za zaglądanie i cierpliwość ...ja dopiero zaczynam swoją działalność w "blogoswerze|":) może dam radę...

Alicja
                  

3 komentarze:

  1. Będę musiała poszukać w sklepie zielarskim tego oleju. A jaki jest on w smaku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest lekko ostrawy ale przyjemny,w zapachu nie wiem dlaczego przypomina mi...pokrzywę...😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest lekko ostrawy ale przyjemny,w zapachu nie wiem dlaczego przypomina mi...pokrzywę...😁

    OdpowiedzUsuń